เพลงTrust In You - Louise

Trust In You

เพลง Trust In You

ฟังเพลง Trust In You

เนื้อเพลง Trust In You

Ooh-ooh-ooh-ooh

I know real love is hard to find.
You're the one who has changed my mind,
And now I'm so confused.

You were there when I lost my way
Became my friend in every way.
I'm so in love with you!

Now I've opened my heart showed my feelings are true
And I want the same to come from you
Gotta know where I stand if you're to be my man!

Tell me, can I put my trust in you tonight
Tell me baby
Should I tell my heart let me inside
Tell me baby
The kind of love I need from you is the hardest to get right
Wanna put my trust in you for life!

I'm not gonna make the same mistake
No more holding back for it's too late.
I wanna share you life!

No one sees you the way I do
That something special that makes me soooo
In love with you!

Now I know it's so hard with the life that we lead.
But in my heart I do believe that it would work out right
Make it if we try

Tell me, can I put my trust in you tonight
Tell me baby
Should I tell my heart let me inside
Tell me baby
The kind of love I need from you is the hardest to get right
Wanna put my trust in you for life!

Looking forward to our future together.
Oh baby!
Never knew it could make our dreams come true.
So tell me, can I put my trust in you tonight
Tell me baby
Should I tell my heart let me inside
Tell me baby
The kind of love I need from you is the hardest to get right
Wanna put my trust in you for life!

Ooh-ooh, yeah!
Ooh-ooh-ooh-ooh
For life!



อัตราค่าบริการดาวน์โหลดขึ้นอยู่กับโปรโมชั่นของแต่ละค่ายเพลงหรือเว็บผู้ให้บริการนั้นๆ ฟังเพลงแล้วก็ดาวน์โหลดกันแบบถูกลิขสิทธิ์กันด้วยนะคะ

เพลงอื่นๆในอัลบั้ม Woman In Me

เพลงใหม่ล่าสุดของศิลปิน Louise

เพลงที่ถูกฟังมากที่สุดของศิลปิน Louise

กลับขึ้นด้านบน